We're not living in america!

Datum: 2009-11-02 | Tid: 20:15:51
Jobbig dag idag, är helt slut. Sov inte på hela natten och vaknade klockan fem av att jag blödde näsblod - inte så kul. Tur att vi slutade tolv idag!
Jag ringde Ida för en stund sedan för att dra ut henne på en promenad! Hon svarade (på engelska, den lilla knäppungen. Ida, jag vill bara säga att: we're not living in america ;D) att hon skulle ringa om ungefär 40 minuter för hon skulle göra någon läxa först!


Kolla vilken fin tavla Ida har gjort! Jag ska försöka kidnappa den tror jag! 

Jag vet inte vad det är med mig, jag har börjat lyssna jättemycket på Kent. Jag har aldrig lyssnat på dem speciellt mycket innan, bara någon låt ibland. Visst har jag tyckt att dem är bra men jag har aldrig riktigt fastnat. Iofs var jag helt säker på att Utan dina andetag var den låten jag ville skulle spelas på min begravning i sjuan-nian. Haha, nu vet jag inte vilken låt jag skulle välja. Men åh, den är ju så underbart bra. Kan lyssna på den om och om igen! Måste lägga upp den nu bara för det! 
 



























Nu ringde Ida så jag knallar ut i kylan nu! ha det bra!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0