14 killar fröken Norén aldrig skulle banga på

Datum: 2009-10-08 | Tid: 17:58:50
Jag satt och njöt av bilden på bilden av Luke Grimes som Sara lagt upp och fick för mig att jag skulle göra en sån här lista. Det finns många snygga, äckligt sexiga killar där ute, och här är mina favoriter. Eller en del är inte ens snygga, men jag skulle ändå inte banga. Listade och med motivation, här är min top 14 (dock inte i ordning)

1. Dougie Poynter.
Det behövs egentligen ingen motivering för detta. Han är Dougie Poynter!
Dessutom räcker det med att kolla på bilden och se hans barnsliga charm, eller kolla på ett klipp med honom i, och förstå vilken humor han har.
Tatueringen ska vi inte ens snacka om.

 


2. Aaron Johnson
Ett otroligt leende, en otroligt len och charmig röst, en snygg kropp. Är med i världens underbaraste film. Aaron förtjänar definitivt en plats här.
YUM



3. Jack O'Conell (som Cook)
Egentligen så är han ingen jag normalt skulle "go for", men det är något med den brittiska charmen, och hans sätt att vara så självsäker.
När han och Pandora har sex i episod fyra så är det nästan så man vill pausa, slänga ut Pandora och vara hennes ersättare för den scenen är så otroligt sexig av någon anledning.

 

4. Aaron Yoo
Ända sen jag såg honom i Disturbia så har jag varit helt såld. Han är en sån där clown som man bara inte kan låta bli att tycka om. Och inte blev det bättre i Nick and Norah's infinite playlist och Fredag den 13:e, han var lika rolig och underbar i båda.

 

5. Ed Westwich (som Chuck)
Nu vet jag inte hur han är privat, (kan ju vara världens myskille, vem vet), men det är som Chuck han är som bäst. Ondskefull och sadistisk, men med ett djup som inte många förstår. Lite av en badboy som gör som han vill.
Behöver jag säga mer?

 

6. Kellan Lutz
Han är stor och har muskler (jag chockar mig själv lika mycket när jag hittar mig själv, stirra på dem...jag har aldrig varit ett fan av stora muskler...men herr Lutz är ett undantag), men är (enligt min uppfattning genom videoklipp och intervjuer) en av världens gulligaste killar. Han är omtänksam och som en stor nallebjörn.

 

7. Luke Grimes
Skulle han se ut som på bilden hela tiden skulle han aldrig få en lugn stund. Den talar mer eller mindre för sig själv.

 

8. Mitch Hewer
Kan nog vara en av de snyggaste britterna jag någonsin stött på (tillsammans med Poynter, Johnson och den snygga britten på NHL och några fler....) och det går inte att inte tycka om honom i Skins, trots att han är bög.

 

9. Michael Cera
Töntfaktor på honom och hans mesiga attityd, men det är det som gör honom så underbar. Jag tror att han är en sån man skulle kunna sitta uppe och prata med i hundra år utan att tröttna.
Hans torra skämt är också underbara.

10. Robert Patinsson

Motivation?
Han är Robert Patinsson!

 

11. Shia LeBeouf
Ända sen Disturbia och Transformers har jag avundats alla som kommit nära honom. Charmig kille på filmduken, mer än så vet jag inte om honom.

 

 

12. Mike Bailey (som Sid)
Ännu en tönt, i alla fall som rollen Sid i de första två säsongerna av skins. Och det är Sid som jag i detta fall tänker på. Den oskuldsfulla nörden som törstar efter den snyggaste tjejen i skolan men sen hittar kärleken. Oskuld är han också, och han gör det bra.
MORE SID TO THE PEOPLE <3

 

13. Luke Pasqualino (som Freddy)
Nej, det finns ingen motiviering för honom heller. Jag skulle bara inte banga.

 

14. Taylor Lautner

Kom igen? Vem skulle banga på lite werewolf/sharkboy love?

 

Ganska mäktig lista tycker jag. HAHA

 

 




Kommentarer
Postat av: Sara

Jadå, behöver korrigera lite bara men annars är den fan bra! Helt klart godkänd. Thumbs up!

2009-10-08 @ 18:03:19
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :)

kommentera min om du har tid

2009-10-08 @ 19:26:05
URL: http://ppffkk.blogg.se/
Postat av: ness

jad :D

2009-10-08 @ 20:38:34
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Hanna

I LOVE ROBERT!

2009-10-08 @ 20:59:54
URL: http://hannaeda.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

snygga killar

2009-10-08 @ 21:25:56
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: emelie

I like the list! :D

HOT BOOOOOOOOOOOOOYs :D

2009-10-08 @ 23:25:32
URL: http://emeliewallins.blogg.se/
Postat av: Simone

SV: Jaa, håller med, lila och grönt är riktigt fina färger :D

2009-10-09 @ 00:17:25
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: helena

Rob, Ed, Luke och AARON! I love Aaron! <3<3 Tänk å ha en kille som honom i Anugs Thongs And Perfect Snogging - åh, skulle inte banga! Vem är Luke Grimes btw? Han va jävligt het!

2009-10-09 @ 15:32:25
URL: http://nenawiking.blogg.se/
Postat av: sara --> berriis.blogg.se

seriously sjukt bra lista, säger jag bara.

love mcfly.

love skins.

love gossipgirl.



men jag måste bara fråga; du måste ju ha glömt chris från skins, för vem kan inte älska han? han är ju så sjukt bäst hela han. åhhhhh. fan vad jag älskar skins. HAHA d;



& chuck eller 'ed' har ju värsta söta engelska dialekt egentligen! (tänkte bara informera d; HAHA)



du/ni får gärna kika in i min blogg om ni vill; berriis.blogg.se

2009-10-09 @ 21:08:24
URL: http://berriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0