a fistful of glitter in the air

Datum: 2009-10-27 | Tid: 18:43:35
Har haft tråkigt hela dagen, och vet inte alls vad jag ska göra.
Har en massa planer på vad som ska göras, men ingen ork för att göra det. Någon gång under veckan dock.

* Fota bilder till fotouppgiften
* Städa mitt rum
* Städa till fiskarna
* Skriva sammanfattningen om heldagen med handelsavtalet


Saken är den att jag skulle klara av att göra allt det där på en dag, om jag bara la manken till. Men jag orkar inte riktigt.
Ska i alla fall försöka sätta upp ett stilleben med saker som representerar vem jag är, så att en av bilderna blir klara i alla fall. Vet inte om jag kan använda den där suddiga bilden på Frippa...






Kommentarer
Postat av: ewe

Okej, tack för tipset!:)

2009-10-27 @ 19:09:17
URL: http://hafstrom.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan RÄkor

Oj. Jag skulle visst städa mitt rum idag. Hoppsan.



Sv: Men då byter vi väl då!

Jag har 38 i skorna. Passar det?

Jackan bör vara i strl 36 eller så?



Hahahah

2009-10-27 @ 21:44:19
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0