ajuste...

Datum: 2009-10-14 | Tid: 15:36:18

Jag läste ut första boken igår. Den var rätt tunn så det tog mig bara två timmar. Kunde inte släppa den, även fast den egentligen inte var så bra.
Ska fortsätta med nästa nu, Big mouth, Ugly Girl, den verkar inte så där skitbra i stil med en "jag-kan-läsa-den-här-hur-många-gånger-som-helst"-bok, men man måste prova allt, och med min inställning så kommer jag antagligen läsa klart den, hur tråkig den än är.
Fast vem vet, den kanske är skitbra.

Nej, nu ska jag kolla min frånvaro, och ev. sjukanmäla mig för jag orkar inte med kvällskursen om vi ska vara ute och hålla på.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: EEMELIE

gud, vilken fin blogg ni har tjejer!

2009-10-14 @ 19:50:03
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: matilda

superfin blogg! :)

sv: haha jaså du säger det ;)

2009-10-14 @ 20:04:10
URL: http://chickenrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0