Brännskador, Sugmärke och Green Day

Datum: 2009-10-11 | Tid: 14:27:28
Söndag brukar var min pluggardag, men inte den här söndagen. Jag behöver inte plugga, vi hade en rush med en massa prov och uppgifter men nu är det bara psykologi-provet kvar vilket jag känner mig ganska säker på och det är ändå på torsdag så jag har tid på mig!

Igår jobbade jag... Gud vilken bra dag det var igår... Jag står och häller ut kaffe i en hink när vi har stängt och helt plötsligt välter den över mitt ena ben, tänk er asvarmt kaffe över benet, det är inte skönt.
Sen står jag och klagar om hur mitt ben gör ont, brevid hinken med kaffe... Och tror ni inte att det välter igen?! Och över andra benet! Jag svor som jag aldrig har svurit förut, och när jag känner hur kaffet glider ner i skon och på foten där huden är mycket tunnare börjar jag "dansa" för att få av mig skon och sparkar den rakt på en annan tjej, samtidigt som jag skriker. Efteråt blir hela kiosken helt tyst, jag står där, något generad, sen reagerar jag och ber om ursäkt till henne som gick skon på sig och de frågar hur det gick samtidigt som de antagligen försöker hålla sig för skratt.
Efter jobbet gick jag och Kim till Jonas, jag för att fråga om jag kunde få bli kioskansvarig för malaco och kim för att fråga om marabou. Det lät lovande i alla fall!

Efter det åkte jag till alby för att träffa Italo, Berglund, Marta, Dogge och en massa annat folk. De satt i raststugan, vilket var väldigt mysigt. Efter en stunds stel stämning kommer någon med idén att vi ska göra sanning eller konsekvens.. Låt oss säga såhär: det som händer i raststugan stannar i raststugan... Utom mitt sugmärke...
Sugmärken kan vara det värsta jag vet, det känns bara omoget att ha det och jag ska dessutom jobba idag, och jag måste ha uppsatt hår.. KANONKUL...

Green day idag! TAGGAD! Det är så coolt ju, jag har velat se dem sen jag var liten! Jag ska hinna titta!
Jag står i foodstore och efter pausen ska jag städa snabbare än någon någonsin städat och sen ska jag gå in och kolla, punkt slut!
Lite komiskt att folk tältade utanför globen redan igår.. För att få bra platser... Vet inte om jag ska skratta eller gråta...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0