but you took the tongue I talk with

Datum: 2009-10-29 | Tid: 12:17:57
Igår var en awesome kväll, och jag tackar alla pojkar och alla flickor för att detta kunde ske.
Vi drog till klubb onsdag, jag blev ganska packad och dansade gärnet även fast musiken SÖG! Sen ville Filippa gå till Harry's för där var de gamla hederliga människorna så vi drog dit och hade ännu mer skoj.
Jag lyckades få i mig ganska stora mängder alkohol utan att bli sådär äcklig illamående som jag lätt blir på grund av min vackra fina asiatgen som inte låter mig dricka, men det gick skitbra.

Bilder kommer när de som tog bilder gör dem tillgängliga för mig ;D
Nu ska jag till köket och göra en bakisfrukost bestående av bacon och ägg, och sen ska jag kolla lite mer på min älskade anime Love Hina
LATER






Kommentarer
Postat av: Isabella

åååååh, love hina! Det var såå länge sen! :D

vill också se... -.- fast jag ahr så äckligt mkt plugg nu så jag måste göra det istället :(

2009-10-29 @ 14:32:05
Postat av: elin

ja det var skitkul :) men BAJSMUSIK! morr...

2009-10-29 @ 15:51:35
URL: http://trebrudars.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: det gjorde vi ;D ^^

jag med, höhö (a)

2009-10-29 @ 18:27:51
URL: http://emeliewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0