Choooklaad!

Datum: 2009-10-13 | Tid: 19:19:37




Gud vad jag hatar kyla, jag ville knappt gå ut genom dörren efter att ha tittat på termometern och sett att det bara är ungefär fem grader ute, jag tog några djupa andetag innan jag gick ut men fick ändå en chock av kylan.

Sara kommer ju hit varje tisdag och kollar på desperate housewives, så det är vad jag kommer göra ikväll. + Att jag tänkte läsa igenom psykologi-boken som någon slags "god natt-saga" höhö!
Skickade precis sms till sara "Hej, vad gör du? :) Jag måste handal choklad! Och jag menar verkligen måste för jag har mens! Möt mig på ica?!"  Skrämde henne säkert nu! Så kan det gå när man är desperat!


Ha en trevlig kväll!






Kommentarer
Postat av: JOHANNA

vilken härlig kväll :D

2009-10-15 @ 13:02:58
URL: http://johannasarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0