Dagen i korthet

Datum: 2009-10-21 | Tid: 22:49:49
Det har varit en ganska händelserik dag.

Texten: Vi hade chefredaktören (eller något sånt) på besök som förklarade lite hur det skulle gå med våra artiklar och allt det där.
Jag lyckades hitta två nummer som jag ska ringa (och lyckades typ få en kille att ställa upp på intervju)

Lunchen: Risgrynsgröt...mhmmm... <3

Religionen: Pratade lite om judendomen och påbörjade kristendomen. Vi fick läsa ur bibeln och stuff. Carro la sin på golvet och ställde bordet på den.
Fick tillbaka mitt prov eftersom jag inte var där i Fredags. Fick VG och en skitrolig kommentar från Jesper. Blev glad.

Idrott: Hade Olympiska spelen, med en asrolig uppvärmning. Faktiskt ganska kul.

Hos Sara: Bakade muffins och gjorde frosting och åkte sen till centrum för att köpa cigaretter och skyndade till skolan.

Kvällskursen: Visade sig att vi skulle vara i simhallen (som ligger typ fem min från centrum...suck) så fick åka tillbaka, och sen köra stenhårt på gymmaskinerna i en timme. Kändes faktiskt ganska bra, och lyckades springa 1 km på löpbandet på 6 minuter. Stolt!

Tillbaka hos Sara: Äter middag, tårta och cupcakes. Pratar med Sara, hennes syrra och två av Saras kompisar (tror jag att de var i alla fall) Myspys.

Hemma: Hittar en outfit till imorgon och sätter mig vid datorn.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0