Dubbelt upp

Datum: 2009-10-22 | Tid: 23:08:30

Idag är faktiskt den rätta termen "konversationer", eftersom det var två stycken som förtjänade detta.
Vi börjar med nummer 1.

Bakgrunden till denna är att vi sitter på globalt handelsavtalsgrejen och Kina har en diskussion med de flesta andra länder om utnyttjning.

Hannan (representerar Kina): Ni säger att vi behöver eran hjälp, men betyder det att ni måste utnyttja oss då?
Filippa (representerar EU) *mumlandes*: Ja...


Nummer 2, är mellan mig, Camilla och Johan på Globen, vid middagen. Det behövs egentligen ingen förklaring till denna.

Jag: Var ska du stå?
Johan: Var tror du?
Jag: I din mutta!
Johan: Där jag alltid står.
Jag: I Bellas mutta?
Camilla och jag: *asg*
Camilla: Det där var inte ens kul
Jag: Jo
Camilla: Bara en gnutta!
Både jag och Camilla fattar rimmet och börjat garva ännu mer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0