Fail

Datum: 2009-10-12 | Tid: 09:58:51


Riktigt bra start på veckan.
Att försova sig så grovt att det inte är någon idé att ens gå upp och gå till skolan. Speciellt när man hade ställt klockan på 06:45, men skiten inte ringde över huvud taget. Då blir man extra glad. Får skärpa mig.

Trots det ska jag nog inte klaga allt för mycket. Det var skönt att sova ut eftersom jag inte har klarat av att göra det i helgen. Men imorgon och resten av veckan är det att sköta sig som gäller.
Yesyesohyay

Anyway, jag ska äta frukost nu och sen ska jag ägna mig åt kreativt skrivande. Både för skolan och inte. Fast jag kan inte komma på vilken av genrerna till svenskan jag har.
SYND









Kommentarer
Postat av: Anonym

asså det är barnförbjudet! synd! haha

2009-10-12 @ 15:58:43
URL: http://ronjafaltskooog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0