Galen shopping

Datum: 2009-10-20 | Tid: 17:50:21
Kompromisser kan vara det bästa som finns. Jag har velat åka in till stan för att köpa byxor och uggs och Sara har vägrat att följa med för att hon varit upptagen. Men idag så följde jag med henne för att hjälpa henne med ingredienser till cupcakes (kan frostingreceptet i sömnen) och jag följde bara med om hon lovade att gå med mig för att leta. Hittade inga skor, MEN, jag hittade en vinterjacka på Team sportia och ett par vantar på KappAhl som jag spanat in sen i fredags.
DET VAR FETT SWEET, för nu behöver jag inte oroa mig för jackor mer.

Jacka
999 kronor
Team sportia

 

Mysvantar
89 kronor
Kappahl

 

Jag är nöjd i alla fall! ;D

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

fan vad du spenderar pengar då ;)



fan vad snygg jackan var ju! fast det finns ju inget intersport i centrum, menar du team sportia kanske ? ;)



p.s. jag tänker sno vantarna..

2009-10-20 @ 18:00:05
URL: http://kimilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

1. Äsch, jacka är nödvändigt. Fick prioritera både jeans och skor för jackan!

2. jaja, ett smärre fel, inget att gnälla över



Ps. GLÖM DET!

2009-10-20 @ 18:09:29
Postat av: NATALIE

Söta vantar!



Säljer två jackor på min blogg.

BILLIGT och knappt använda!

KOLLA!

2009-10-21 @ 20:25:37
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0