i've got plans

Datum: 2009-10-18 | Tid: 21:38:16
Stod i A27 idag, och det var jag, Kim den vite och två killar som hette Joakim båda två, så det var Joakim 1 och 2, och sen var minikim där också (Kim den vites yngre bror) och Jesper som jag stod med första dagen på NHL.

Jag hade somsagt mensvärk och jag gick bak och satte mig för att vila min stackars mage lite.
Detta ledde till konversation som jag korade till dagens konversation.

Joakim 2: Sitter du här och myser?
Kim den gule (jag): Lider snarare!
J: Ont i magen?
K: Yes.
J: Det är inte lätt att vara tjej ibland.
K: Aldrig! Det är aldrig lätt!
J: Jo. Tänk så här; 100 killar alla är kåta. Du kan dela ut kommandon hur lätt som helst!

Jag tyckte det var kul i mitt tillstånd som lidande/övertrött/bakis







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0