Kattunge

Datum: 2009-10-08 | Tid: 16:16:42


Därför vill jag ha en kattunge:

* Jag hade en katt som blev 21 och min mamma fick henne innan hon fick mig, så jag har haft katt hela mitt liv, utom det senaste året. Vilket gör att det känns sjukt tomt nu. Pricken<3
* Jag tycker att det är sjukt mysigt att ha en katt brevid mig när jag sover
* Någon att prata med när man är hemma själv
* Katter är bäst! Mjau!
* Någon som sitter på dörrmattan och väntar när man kommer hem
* Livet känns mer mensingsfullt när jag har något viktigt att ta hand om
* Någon att ta med när jag flyttar hemmifrån
* En katt kan vara ens bästa vän
* En katt kommer aldrig svika mig
* Vad som än händer så kommer katten nästan alltid betee sig likadant och finnas där. Man kan finna sjukt mycket tröst hos en katt!

Mjau mjau

</3







Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst är det tomt utan Pricken, jag tänker fortfarande på henne då och då, trots att det har gått 1½ år sedan hon dog. Men jag känner mig inte redo för en ny katt just nu. Kanske längre fram i tiden, men det är ingen garanti. Kramar i massor!

2009-10-09 @ 10:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0