Konstig natt

Datum: 2009-10-20 | Tid: 09:15:49

Hade världens konstigaste dröm i natt. Jag drömde om min 18-årsdag. För det första träffade jag inte mina föräldrar på hela min födelsedag, dagen efter var Kim i mitt rum när jag vaknade och jag fick ett skitsnyggt gitarrfodral fylld med verktyg av henne, jag blev asglad?! fast sedan kom en random snubbe och berättade att verktygen var dåliga, vilket var lite skumt eftersom att jag satt i min säng. Och sedan fick jag en kattunge av mamma och pappa.. (aww... </3) Men det var inte mina föräldrar som överlämnade den utan det låg paket på mitt golv och ett av dem hade bilder med katter på sig, i den låg det mer  bilder på en förövrigt jätteful katt som jag skulle få om några veckor.
Jag försov mig till 18:30 och skulle ändå iväg till skolan, pappa satt vid datorn och sa inte ens grattis till mig. Jag rusade iväg, men inte till skolan.. Jag hamnade på curres corner i tyresö med Helena, Hannan och min lärare Pehr (?!). Vi satt där och drack öl och åt olika bakelser! Haha! 
Efter det skulle jag hem, klockan var ungefär tre på natten om jag minns rätt, men inga bussar gick så jag skulle ta en buss för att åka till Krullis. Men jag kom bara halvvägs innan jag insåg att klockan var för mycket så jag åkte hem istället, var hemma klockan två? (vilket betyder att tiden var jättekonstig). Och när jag var hemma fick jag för mig att jag skulle åka till Krullis i alla fall. Så jag sprang till bussen om och om igen men missade den hela tiden och träffade alltid skumma, läskiga typer på hemvägen.

Det är nog något fel på mitt huvud... Nu ska jag köra Zumba!







Kommentarer
Postat av: Lisa

Rolig look a like-tävling på min blogg :) Kom med dina idéer!

2009-10-20 @ 11:27:50
URL: http://findmytwin.blogg.se/
Postat av: Kim

ahahhaahahhaahahahahahhaha ^^

2009-10-20 @ 12:10:50
URL: http://kimilla.blogg.se/
Postat av: helena

Fan vad random! hahahaha XD

2009-10-21 @ 00:26:55
URL: http://nenawiking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0