Laserdome!

Datum: 2009-10-11 | Tid: 12:38:03

Kom precis hem och klev ut ur duschen för att friska upp mig. Laserdome var awesomeness ner i hårrötterna.

Jag och Sara möttes upp först av alla, och vi åkte till Odenplan, gick åt fel håll men gick sen åt andra hållet mot Rådmansgatan och då kände jag igen mig mer så då visste jag typ var det var någonstans. Sen gick vi in på Stadsbiblioteket och skaffade lånekort och sen kom N2, Bella, Filippa, Fredde och Åhlén. Då väntade vi bara på Olle, Chrippa och N1 också, men de två förstnämnda bangade och N1 kom tio minuter senare eller så.

Vi satte igång och fick spela med några andra människor, från typ Finland eller något. Jag var Yellow 5 vilket alla tyckte var skitkul. (Det var inte så kul...inte kul alls för den delen)
Men att jag kom tvåa, det var något som var väldigt kul.

Vi körde två pass till, och sen var det ett barnkalas som skulle pågå så då gick vi och åt middag så länge, innan vi gick tillbaka och körde två till och sen åkte vi alla hem för att duscha.
Nu ska vi till Fredde och kolla film. Jag och Sara tvingade alla att låta oss kolla på Stay Alive så det är valet för ikväll.

 

Måste bara säga att det var så mycket roligt att spela mot människor än med dem. Fan vad arg jag blev, jag gick runt och skrek och övergick till fysiskt våld.
Bella puttade småbarnen när de försökte ta våra baser, osv.
Det var awesomeness som sagt.







 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0