previously

Datum: 2009-10-18 | Tid: 11:44:46
Helgen har varit spexad.
Vi var och bowlade på Fredagen, och jag har aldrig gjort så många strikar i hela mitt liv (öppnar upp allting med att göra två på raken), men det gick också sämre än vanligt.
Det var kul ändå.
Efter det gick jag hem till Sara och vi låg och kollade på All the boys love Mandy Lane och sen låg jag i hennes säng i en timme och väntade på bussen eftersom jag inte orkade gå hem.

Pappa väckte mig på lördagsmorgonen och jag klädde på mig och satte mig i bilen för att åka till farmor och farfar. Det bjöds på lunch, flyg och hotell blev bokat och sen var det middag.
Sen skjutsade farmor in mig till nynäshamn eftersom jag skulle åka kommunalt hem, och satte mig på bussen. Jag var hemma 90 minuter senare.
Drog på mig en klänning och sminkade mig, och hoppade på bussen som gick klockan 10 in till Gullmars. Bar av till Skanstull och där satt vi i ett par timmar och drack.
Det var sweet.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig. Jag börjar jobba om två timmar och femton minuter!

LATER
(bilder kommer senare)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0