sit back, relax

Datum: 2009-10-04 | Tid: 11:58:22
Sov hos Sara inatt och det var mys.
Efter jobbet (som var ett helvete...men en snygg britt i alla fall <3) så åkte jag och Filippa hem till N2 för att chilla lite innan det var dags för sängen. Jag hade med mig en stor chipskartong till grabbarna och de blev glada. N2 tog alla och la på sin hylla xD
Sen gick vi till statoil när det var dags att gå hem, och sen gick jag och sara hem till sara och låg och snackade tills båda däckade.

Idag så ska jag plugga, plugga, plugga. Och samtidigt försöka få kontroll på det här med ventrilo och gå på middag hos mormor.
Kommer nog bli en tidig kväll känner jag.

Men vi hörs senare.
PEACE







Kommentarer
Postat av: Takai ♥

svar;

ja du, jag klippte mig igår! :D

och nu så ska jag bara ta det lugnt :<

vill chilla så mycket som möjligt innan delkurs 2 drar igång :D

2009-10-04 @ 12:27:08
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0