SKITUNGAR!

Datum: 2009-10-05 | Tid: 16:15:56
Ibland blir jag så trött på den yngre generationen av fittungar som springer omkring och är uppkäftiga i tron om att de är übercoola och får respekt av sina så kallade "kompisar" som är precis lika invalida och efterblivna som "ledaren".

Varför så ilsken mot barn? frågar ni er nu.

Det ska jag berätta.

Jag sitter vid busshållsplatsen, har varit i centrum och införskaffat ett headset till Sara och hon har dragit hem.
Sitter, röker och lyssnar på musik.
Så kommer en fittig lite snorunge som tror att han är något och frågar om jag kan "flytta mitt jävla huvud" så att han kan se när bussen kommer....

Jag orkar inte berätta hela historien igen, men basically så börjar han hålla på för att vi röker och skriker typ "fjortisar, wöwöw jag är cp!" och efter ett tag frågar jag hur gammal han är "fem eller?" och då, då börjar skitungen hålla på. "Jävla kines, jävla thai, jävla korean,,wöwöw jag är cp"

JAG ÄR FLY FÖRBANNAD PÅ MÄNNSKLIGHETEN JUST NU!
Rasistiska kommentarer är absolut inget som är populärt hos mig. Speciellt inte när det är från någon man inte känner, och som man vet bara säger det för att trycka ner en.
Men å andra sidan så borde det nästan vara en komplimang att bli kallad detta, eftersom asiaterna är de som antagligen har gjort fittungens mobil som han spelade irriterande hög musik på, fittungens kläder som han säkert använt i flera dagar för att han är för fattig för att köpa nya, och fittungens jävla skor!

DESSUTOM, så var fittungen utlänning själv. Han hette Pablo fick jag höra på bussen.

FITTPABLO 12 ÅR!
Uppskriven på Kims hatlista.







Kommentarer
Postat av: camilla

HAHAHAHAHA!

2009-10-05 @ 16:34:15
URL: http://kimilla.blogg.se/
Postat av: Kim

är aslack, det är inte kul!

2009-10-05 @ 16:38:33
URL: http://kimilla.blogg.se/
Postat av: Ida-Maria

Så det är alltså inte bara jag som tycker att det börjar gå åt helvete för dagens ungar i 13års åldern. När slog det slint?

2009-10-05 @ 18:37:30
URL: http://idasnyablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0