Skön dag

Datum: 2009-10-12 | Tid: 10:19:09
Nu är jag hemma från skolan! Vi hade ingen foto idag och eftersom att vi skulle sitta och skriva i datorsalarna på svenskan så bad jag om att få gå hem och skriva! Nice nice!
Fick skjuts hem av Eric (bengt och hörngren satt i bilen också), han fick körkort för tre dagar sen! Fan vad han körde, jag garvade hela resan!

Förövrigt, Green Day igår.... O M G! det var det bästa jag har varit med om på länge. Jag lyssnade på dem mycket när jag var 12-14 och när jag hörde dem igår kände jag grym nostalgi och glädje. För min största dröm var ju att se dem live! Och några år för sent uppfylldes min gamla dröm! Jag skulle hämta en vagn och hörde hur boulevard of broken dreams spelades där inne så jag gick in och tittadeo ch tårarna bara rann. Vet inte ens varför det blev så känslosamt.
När vi hade slutat gick jag, Kim och Filippa in och tittade tills vi blev utkastade (man får itne stå i trappan), jag njöt av varenda sekund! Riktigt bra liveband! Fast det visste jag redan eftersom att jag brukade titta på en live-dvd med dem när jag hade min "Green Day-period"


Med risk att låta som en tönt... jag älskar dig!!!


Nu ska jag skriva svenska-grejen sen ska jag spela sims tills jag ska till stan för att fika med Marta!







Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: men shit tack så mycket :D

det gör mig superglad att du tycker så! :) <3



hur är läget då? (a)

2009-10-12 @ 10:23:27
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/
Postat av: Fia

hihi, det gör inget :)



Jag köpte en stol och ramar på IKEA, vad har du gjort för fynd där?? :D

2009-10-12 @ 14:29:45
URL: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0