Utgång

Datum: 2009-10-28 | Tid: 19:49:27



 
Pink drinks that seem to get the best of you,
Rock late and sleep until the sun sets,



Dra på lite partymusik och tagga till, för ikväll är det fest.
Jag ska tillsammans med Filippa, Alex, Elin, Katti och Emma dra till Klubb onsdag och röja gärnet...och det är bara människor som jag känner. Hörde rykten om att det skulle vara fler och att det var några kompisar till mina kompisar osv.
Men det kommer bli nice. Behöver lite annorlunda i en trist och grå vardag (iofs är mina vardagar varken trista eller gråa, med alla äventyr som jag är med om, men ni hajar grejen).

Filippa är nere och käkar och jag väntar med spänning på att de ska bli klara så att vi kan börja göra oss i ordning och dra in till staden Stockholm.

Vad ska ni göra ikväll?








Kommentarer
Postat av: tvillingtelepati, :))

sv: tack själv :) så bra att det är bra :)

2009-10-28 @ 21:41:36
URL: http://tvillingtelepati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0