ananananas

Datum: 2009-09-04 | Tid: 10:33:10
Min buss går 10:53 så jag har fortfarande lite tid att slösa bort innan jag måste vara i skolan för min lunchdejt med Sara och Filippa typ.

Går in på min fjärde dag som rökfri men jag vill, vill, vill så det värker. Men här sitter man med sina ananasburkar och gråter inombords.

Funderar på att ta packa ner min bok som jag läser också. Airhead av Meg Cabot. Kan passa på att lämna tillbaka den andra boken till bibloteket i skolan också. Sara har ju Leader of the pack så den får hon ansvara för, men det känns jobbigt och ha böcker som man läst klart för länge sen, liggandes. Ugh. Kände att jag läste aldeles för snabbt, för snart har jag inga böcker kvar och då måste jag ge mig på jakt efter nya. INTE KUL. Speciellt inte eftersom biblioteket i centrum oftast inte har ungdomsböcker på engelska, utan bara vuxna romaner....som kan vara rätt bra ibland, men jag har kommit in i en tonårsperiod igen.
Allt det där får vi ta någon annan dag, för idag ska jag bara luta mig tillbaka och njuta av att det är FREDAG!

Ska packa min väska nu och sen rulla tummarna tills det är dags att gå ut till bussen. Yes yes.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0