Dagens

Datum: 2009-09-15 | Tid: 09:49:17


 Datorer som inte funkar som dem ska. - Ljudet funkar inte på bärbara datorn!! Jag kan inte sitta vid datorn utan att lyssna på musik. Och lilla, otekniska jag har ingen aning om hur man fixar det. BUU!


  Band som man tycker är skitbra inspelat men sen när man ser dem live (i verkligheten eller på youtube) så är dem helt värdelösa. Det känns bara så synd och hela känslan när man lyssnar på dem förstörs lite! Paramore, The red jumpsuit apparatus </3





 Sov morgon! -  Vi börjar två idag och det är så sjukt underbart!

 The Hives! - När vi ändå är inne på liveband så måste jag bara berätta att The Hives är ett av det bästa banden jag har sett live. Dem är så jäkla röjjiga! Okej, Pella kan inte sjunga egentligen men dem försöker i alla fall inte dölja det med redigering i skivorna!


Pelle <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0