Go' kväll!

Datum: 2009-09-03 | Tid: 21:26:49
Jag har nu valt att spendera lite av min "dyrbara" tid till bloggen!
Idag har jag varit i skolan (suck), inget speciellt har hänt. Vi hade psykologi, historia och samhäll. Allt flyter på som vanligt. Ja, eller nästan. Vi har sovmorgon imorn eftersom att våran religionslärare är sjuk! JaY! Något som är jobbigt för någon annan kan vara en enorm lycka för andra!
Om en timma börjar scary movie 4 som jag hade tänkt titta på, innan dess ska jag ha skrivit klar det här och pluggat historia. Vi ska spela jeopardy på historian imorn o det skulle vara roligt om jag kunde svara på något i alla fall!

Tittade lite på kläderna kim hade lagt upp (önskar att jag inte hade gjort det) vill ha ALLA kläderna där.. Gud.. Men som fattig student har jagi nga pengar just nu, det var ju varken studiebidrag eller jobb den här månaden. Jag får helt enkelt vänta på bättre (ekonomiska) tider!

                                      

Jag ska ha den här kjolen!      



Historiaboken har fått för mycket av min tid de senaste dagarna!



Håller på att göra en tavla/kollage av en massa bilder, saknas lite bilder men det ska skrivas ut i skolan imorn, sen är det bara att fixa det sista och vooilá!


Ha en trevlig kväll!








Kommentarer
Postat av: bea

Den historia boken har jag också haha! :P



svar: åh tack så mycket, kul att du gillade det :)

2009-09-03 @ 21:29:33
URL: http://beaistheshiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0