Here comes the sun nananna

Datum: 2009-09-20 | Tid: 13:54:08

TÄnkte dra en kort sammanfattning på igår:
Jobbade, det var rätt segt för vi fick vänta så mycket. Men vi körde charader vilket var skitkul! Sen så var det en kund som handlade så mycket att han inte kunde bära allt själv så jag skulle hjälpa honom att bära till hans plats och så satt han såklart på golvet. Det sprang runt clowner överallt och eftersom att jag bar popcorn blev jag omringad varav en av clownerna tar några popcorn och skriker "NAM NAM", jag ryggar och hela publiken skrattar. Jag kommer få seriösa men för livet.
Vi slutade vid halv elva och då åkte jag till alby för bear pong - turneringen. Självklart var turneringen över vilket bara betyder en sak: alla var aspackade. Efter att alla hade skrikit "CAMILLAAAAA" och mer eller mindre hoppat på mig (i Italos fall sniffat på mig?!) i typ tio minuter så stod jag där med två öppnade ölburkar i händerna som jag antar att folk gav till mig. Jag smakar på ölen och kommer fram till att den ena är sjukt äcklig så jag ställer ifrån mig den någonstans, tar den andra som är ok och sätter mig vid brasan och känner mig rätt trött och missplacerad med alla fyllon och Berglund sträcker fram en till öl till mig och säger "du behöver en öl för att klara av det här" sen inser han att jag sitter med en öl som jag fick av honom så då drog han tillbaka förslaget.
Sen vet jag inte vad mer jag ska säga.. öh.. kvällen gick verkligen upp och ner men jag överlede och kom hem vid halv tre i alla fall!

Idag måste jag försöka plugga!

PEACE!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0