Hola!

Datum: 2009-09-17 | Tid: 12:39:05
Jag sitter på samhällslektion! Vi har precis fått uppstatsinlämningen uppsjukten till nästa söndag! Känner att mycket av min stress försvann av det. Skönt! Niklas sitter och petar på mig och säger "nämn mig, nämn mig, nämn mig i din blogg", så jag gissar att jag har gjort det nu! Varsågod!

Jag är så sjukt skoltrött just nu och vi har så himla mycket att göra, jag måste göra klart artiklarna i texten, vi har psykologiläxa, prov i historia nästa vecka, samhällen, idrotten... Jag döör! Hur är det meningen att man ska få tid för annat? Skolan är inte mitt liv? eller?.. Sen drar ju jobbet igån nu också, jag kommer aldrig hinna göra något!

Jag jobbade igår och jag ska jobba på lördag igen och då är jag inbjuden på bear pong- turnering, så jag får väl dra dit efter jobbet men då kommer alla vara asfulla.
Jag tänker inte dricka, efter mina enorma uppkastningar på Lasses fest så har jag svårt att ens tänka mig att dricka.

Nu måste jag jobba!

Juste! Jag pratade med Hannan och Helena idag om våran blogg och de sa att dem läser bloggen nästan varje dag, och då undrade jag varför de aldrig kommenterade. Hannan sa att hon inte visste att vi ville det och då vill jag bara säga till alla som läser att det är skitkul med kommentarer! Så kommentera på!







Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kommenterar :D:D:D Ganska ofta också!

2009-09-17 @ 15:03:22
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: Helena

Ni vill ha kommentarer. Här fär ni en; kommentar. Haha XD

2009-09-17 @ 19:42:42
Postat av: Hannan

Se framåt Camilla vi har lov om typ 2 veckor, eller mer^^ nu har jag kommenterat också haha:P

2009-09-17 @ 21:20:32
Postat av: Camilla

Tack för kommentarerna! :D

2009-09-18 @ 08:27:59
Postat av: Camilla

Tack för kommentarerna! :D

2009-09-18 @ 08:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0