ignorance is your new best friend

Datum: 2009-09-22 | Tid: 22:41:13
Kom i princip hem från jobbet precis, och tänkte plugga lite mer, men jag orkar inte. Har ändå varit rätt duktig idag.
Killarna har nu dragit och jag skickade hej-då-mess till dem alla, och fick några svar.
Det är bara tre dagar. Bara tre dagar. Bara tre dagar.
Istället för plugg så tänkte jag försöka fixa lite med den nya designen och sen kanske läsa lite, så har jag indirekt pluggat. TEH! :D

Imorgon så kommer allting att lösa sig med designen, det har jag bestämt. Men jag ska baka cupcakes med Sara också. Gogge fyller år, och när man inte har några pengar så bakar man.
Det blir chokladcupcakes med frosting och smält choklad :D
Om vi lyckas det vill säga.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0