Jag känner mig gråtfärdig

Datum: 2009-09-23 | Tid: 20:20:20
Efter sisådär 2,5 timmars pluggande har jag nästan skrivit två sidor på åtgärdsplanen och då är det ändå 1,5 i radavstånd - vilket man skulle ha. Så sammanlagt har jag skrivit snart fyra sidor, vilket man skulle göra. Men jag känner mig ändå inte nöjd för jag ser brister i allt det jag skriver och ändå har jag tänkt igenom allting så mycket jag bara kan.
Han har förstört mitt huvud!! Det är en helt omöjlig uppgift, man ska välja ett fattigt land och skriva en åtgärdsplan. Och när jag kommer på idéer så börjar jag tänka "men varför har inte dem kommit på det här?" och när jag gör det hittar jag alla brister. GAAH.
Så om jag ska fixa sjukvården så behöver jag importera sjukvårdsprodukter, bygga sjukhus, utbilda personal och till det behöver jag pengar. För att kunna importera så måste landet exportera mer och då måste landet odla och satsa på industrierna till max men ofta landet inte redan gör det?!
Jag dör.. mitt huvud brinner...
Hitills har jag utbildat Gambias barn och nu ska jag förbättra deras sjukvård! Jag vill aldrig bli president.








Btw, fan vad snygg min nya signatur är! :D


Kommentarer
Postat av: Kim

den är stört snygg! ska också hitta en ny i och med den nya designen, som för hoppningsvis kommer att vara klar och uppe ikväll!!!!



ÖVERTAGG!

2009-09-23 @ 20:25:36
URL: http://kimilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

ohoohohohoohoh :D TAGG TAGG TAGG!

2009-09-23 @ 20:38:06
URL: http://kimilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0