Ooops

Datum: 2009-09-23 | Tid: 17:47:26
Ja, jag vet.. Nu fuskar jag från mitt egna datorförbud, men jag skulle bara säga att nu byter jag signatur från den här:


Till den här:



Jag vet jag vet, förnamn OCH efternamn, orginellt va? Jag älskar typsnittet men det såg inte fint ut utan efternamnet också! Så så fick det bli!

Vad tycks?

Nu ska jag återgå till mitt pluggande, eller jag ska äta först för pappa ropade att det är mat om tre minuter nu. Men sen ska jag plugga, jag vet nästan exakt vad jag ska skriva nu så det gäller bara att lyckas skriva ner det bra och utformligt!

Wish me good luck!






Kommentarer
Postat av: emelie

sv: you think so? :D får se om jag vågar bli brunett (a)

snyggt! Vad ska du plugga?

2009-09-23 @ 17:58:59
URL: http://emeliewallins.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad heter typsnitten ??? Tyckte dom var snygga båda två.



PRIMB = Please Reply In My Blog <3

2009-09-23 @ 20:23:10
URL: http://www.pinklady.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0