Övertagg

Datum: 2009-09-22 | Tid: 23:49:20



Jag och Camilla har länge planerat denna resa, men idag så fick jag helt plötsligt för mig att börja kolla flyg och sånt. Detta resulterade i att jag blev grymt övertaggad och bara väntar tills året är över så vi får åka dit. Billig shopping, och världens ballaste nattliv väntar på oss.
I 8-9 dagar så kommer det att vara hon och jag och britterna. Dessutom så kommer vi att mötas upp med Sian, och det ser jag också fram emot så det skriker om det.
Jag vill, jag vill, jag vill så det värker.
Synd bara att McFly inte gör en spelning under den tiden, då hade det varit ultimat!
JAG ÄR ÖVERTAGGAD!

Det ska bli så jävla roligt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0