Plugga plugga plu-ugga

Datum: 2009-09-21 | Tid: 20:52:32
Jag skrev precis klart min idrottsplanering, efter en god våffelmiddag, och jag ska nu börja försöka förstå Psykologiuppgiften, och sen lär jag väl försöka mig på lite historia, då vi faktiskt har prov om bara några dagar. Sen borde jag fundera lite på hur jag ska göra med samhällsuppgiften, men det kan jag göra imorn. Är ju faktiskt ledig imorgon, och har halvdag på onsdag och orienteringsdag på torsdag så jag har lite tid på mig att plugga.
Och med grabbarna i Norge blir jag inte lika distraherad. Om de drar iväg vill säga. Annars får jag väl bara vara jävligt disciplinerad och faktiskt plugga.

Jobbar imorgon också. Det är inte så najs, men det ger cash.







Kommentarer
Postat av: Malinhe - Fotobloggen!

hoppas du får en fin dag idag!



K R A M A R ♥

2009-09-22 @ 10:49:15
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0