Rekordbesök

Datum: 2009-09-29 | Tid: 01:03:41
Vi har nog aldrig haft så många besökare i bloggen som vi haft idag. Allt är nog tack vare Camilla som tar det här med att sprida den en aning seriösare än vad jag gör. Har helt enkelt inte haft orken idag.

Efter skolan gick jag hem och åt choklad och begav mig sen till Sara. Hade en diskussion med Lee på facebook och det var trevligt. Den brittiska charmen slår aldrig fel :P
Sen kom Filippa, och jag åt en trevlig tacos-middag som Linnéa, Saras yngre syster hade lagat. Efter det var det över till N2 i en timme och kolla på Chris Rock och sen till Fredde.
Väl där så spelade vi familje geni, men jag tyckte att det var roligare att läsa frågorna (barnfrågorna dessutom) så jag blev diskad och fick inte vara med.
Filippa och Sara gick rätt tidigt och straxt efter så satte vi på världens skummaste film. Jag somnade i slutet och sen gick jag och N2 hem.
Nu ligger jag här, väldigt trött men samtidigt jävligt pigg. Kyla does that ibland, som man säger.

Tänkte bara kika in och göra min del också, och starta den nya dagen (typ) med ett litet inlägg.
Sov goth nu alla söta små människor, så syns vi imorgon.

Oyasumi nasai.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0