"Sluta blogga, börja twittra"

Datum: 2009-09-27 | Tid: 14:05:34
Igår när jag, Filippa och Bella gick till bussen så stötte vi på tre eller fyra fulla rockare i 40-årsåldern. Dessa började först kommentera att alla tre hade röda skjortor på sig, varpå tvillingarna båda vänder sig om och snäser "Vi har jobbat". Jag garvar över deras twinness och rockarna fortsätter följa efter oss eftersom de ska mot tunnelbanan. De slänger ur sig massa kommentarer om våran mainstreamness (jag vill döda dem...helt allvarligt) och sen börjar de skrika; "Sluta blogga, börja twittra! Sluta twittra, börja blogga."

Jag och mina tvillingar börjar asgarva!
Underbar kommentar från en 40-årig man som anser att man ska ha en egen stil, men ändå går omkring med sina tre kopior till kompisar.
Känn er ägda säger jag bara!









Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg ! (:

2009-09-27 @ 15:08:58
Postat av: Cicci

Hihi, jag vet knappt vad twitter är :P

2009-09-27 @ 17:45:54
URL: http://catj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0