STARFISH, love me, LOVE ME!

Datum: 2009-09-11 | Tid: 14:11:16
Rubriken är dåligt inställd så ni kan inte se det klockrena. Men det är underbart ändå.
Anyway, sitter i skolan och har 22 minuter kvar på veckan, sen bär det av hemmåt för dusch och de sista findetaljerna så att säga, och sen är det buss i två timmar som gäller.

Nu är jag ganska taggad. Så jag kan knappt vänta tills Fredrik säger; "Ni kan gå nu"
Desstuom så har jag jobbat ganska bra med konsekvensbeskrivningen och är i princip klar med åtgärderna...nu är det bara sjävla konsekvensbeskrivningen kvar, men jag har två lektioner kvar också.

Och allt annat i plugget som man ska göra.
Ska ta med mig ett block och skriva lite på religionen när vi är ute i Norrtäljes skärgård, då kan jag också börja skriva lite om idrottslektionen vi ska hålla i.
Yes yes.

Nu ska jag inte återgå till arbetet utan bara sitta och slösa bort 20 minuter av mitt liv. YES YES, OH YAY.






Kommentarer
Postat av: Ida-Maria

Längtar inte till samhällskunskapen i 3:an känner jag!



Jag hittade bloggdesignen gratis hos någon bloggares hemsida^^ Sökte lite på ''gratis design'' så hittade jag ^^



Ha en bra helg igen! X)

2009-09-11 @ 15:22:10
URL: http://idasnyablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0