Tears don't fall

Datum: 2009-09-19 | Tid: 11:46:21
Jag fanns alltid där.
Hur jobbigt det än var så fanns jag faktiskt alltid där för dig, precis som du fanns där för mig.
Släppa taget om någon betyder inte att man ska överge sin bästa vän.
Du sa alltid att du inte kunde prata med någon annan än mig, men se hur lätt det gick för dig att bara släppa taget om det. Jag vet att jag drog mig undan ett tag, men vi båda vet att det var nödvändigt. Jag trodde du förstod att jag fortfarande vill vara din vän?
Jag vet att jag inte alltid har behandlat dig rätt, men jag har alltid förklarat varför det har blivit fel efteråt och fortfarande alltid funnits där när du har behövt mig. Men du bara försvann.
Jag har aldrig kunnat öppna mig för någon annan som för dig. Ingen vet allt det du vet. Du har sett mig gråta minst hundra gånger. Jag har alltid känt mig trygg med dig - Det är riktig vänskap.
Men har du ens funderat på vart jag ska ta vägen nu när jag mår dåligt? Vem jag ska prata med? Vems axel jag ska gråta mot?
Vi sa att vi skulle vara vänner i resten av våra liv. Det verkar inte bli så nu.

Släppa taget om någon betyder inte att man ska överge sin bästa vän.


Jag vet att det är skittöntigt att skriva sånt här så att vem som helst kan läsa det. Men ibland känns det bara skönt att få det ur sig.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0