Tröttare än tröttast

Datum: 2009-09-27 | Tid: 00:29:01

Jag är äckligt trött just nu och jag har spenderat de senaste timmarna åt att sitta på blip.se och spela hjärter.. Nörd?.. Jag..? inte då!
Hade inte tänkt sova riktigt än, tänkte göra klart det här sista inlägget och sedan gå och titta på en film eller något!



 Min säng! - Jag har aldrig varit så taggad på att lägga mig i min säng i hela mitt liv! Känner hur hela kroppen njuter av bara tanken! Så trött och mör i kroppen är jag efter en dag på jobbet, det ska bli så himla skönt att sova!



Mmm...
Zzz
zz
z



 Folk som överanvänder photoshop - Jag älskar photoshop, det gör jag. Men någon måtta får det f*n vara! När man använder photoshop är hela poängen att det ska bli snyggt utan att det direkt syns att det är photoshopat, syns det så har man förlorar direkt! Det ser inte äkta ut.. och det är fult!!!. Med risk att hamna i någon form av "blogg-krig" så ger jag er nu ett exempel.

Jag går in på Rahlenfeldt's blogg och behöver inte ens skrolla nedåt, jag får bevisen jag behöver direkt! Nu är bilden väldigt liten men ni ser ju ändå vad jag menar! Det är ju inte ens snyggt?! Klicka på bilden för att komma in på hans blogg (oh noes, jag ger honom besökare nu.. Men alltså.. om folk går in för att titta hur fula hans överdrivet photoshopade bilder är så räknas det inte).
Skärp dig för bövelen!

Aja, nog för idag!







 


Kommentarer
Postat av: simone

Jag har inget emot PS. Bara kul :D

2009-09-27 @ 16:48:56
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0