unicorns and butterflies, everywhere

Datum: 2009-09-03 | Tid: 16:05:44

Dagen i fråga är riktigt seg.
Ville helst av allt bara ligga kvar i sängen och sova, men kom ändå upp lagom för att äta frukost, byta kläder och borsta tänder och hår (vilket är typ vad jag gör på mornarna, om jag inte duschar också).
Pallrade mig till Psykologin och lektionen gick förvånatsvärt fort. Vi satt och kollade på illusioner och stuff.
Sen var det historia och vi fick lära oss en ny instuderingsmetod och sen snackade Fredrik lite om medeltiden.
Åt lunch och sen var det samhäll.
Började skriva lite på uppsatsen men kom inte så långt.
Gick hem med Camilla som satte sig vid datorn för att stjäla min musik. Jag bäddade min säng och började plugga inför Jeopardyspelet vi ska ha imorgon om det Antika Rom, och höll på att somna.




Är skittrött och det blir ingen Teddybears idag eftersom det var fucking 20-årsgräns! BLÄ.
Killarna ska dessutom gamea hela kvällen (Niklas åker till och med till ett internetcafé för att kunna vara med. Det har nått en desperat punkt), Sara ska på middag borta i Bredäng och Filippa vet jag inte.
Ska nog gå och lägga mig rrrrriktigt tidigt idag.
UGH!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0