Urgh

Datum: 2009-09-24 | Tid: 12:44:51
Resultat av orientering;

Jag är på dåligt humör
Jag är hungrig
Jag är svettig
Jag är trött
Jag är allting negativt som finns att säga med ord


Men vi hade lite kul i alla fall, och vi har en film som bevisar detta.
Tack lärarna för att ni förstörde en perfekt dag med eran jävla orientering. Vi gjorde det förra året, räcker inte det?!

MVG fick vi ju inte i alla fall...snarare IG eftersom vi avbröt och bara tog tre av nio kontroller. Komplettering i skolan? Ja tack.

Nu ska jag tjura lite mer och kolla på gossip girl, äta chips och totalt skita i att plugga i nån timme.
Sen ska jag duscha också.
KUL, verkligen!






Kommentarer
Postat av: Simone

SV: Idag ska jag typ bara vara hemma, är riktigt sjuk :D Dudå?

2009-09-24 @ 13:25:55
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar du att läsa om praktidioternas floppar och missar? Eller vill du se vad som ör fake och inte? Läs och följ mig (finns på bloglovin med) tackar på förhand / FWY

2009-09-24 @ 13:27:24
Postat av: Anonym

Gillar du att läsa om praktidioternas floppar och missar? Eller vill du se vad som ör fake och inte? Läs och följ mig (finns på bloglovin med) tackar på förhand / www.fuckwithyou.blogg.se

2009-09-24 @ 13:32:22
Postat av: sandra

Hej! Kolla gärna in på min blogg och lämna ett spår efter dig om vad du tycker eller något annat intressant! :) KRAM

2009-09-24 @ 13:37:36
URL: http://sandrhaa.blogg.se/
Postat av: Helena

WAY TO GO US - IG! VI ÄR SÅ GRYMMA :p

2009-09-24 @ 20:22:28
URL: http://nenawiking.blogg.se/
Postat av: Hannan

underbar dag!

2009-09-25 @ 17:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0