we got enough shit

Datum: 2009-09-06 | Tid: 15:17:10

http://5.media.tumblr.com/q2mlMwaQVp5x5j4vSrTwOemGo1_500.jpg

Jahaja, det var ju meningen att jag skulle studera idag och skriva på min uppsats eftersom jag inte gjorde det i fredags, men jag känner att jag verkligen inte kommer orka göra någonting. Kan bero på att jag blev väckt klockan nio nånting av Sara för hon skulle åka till jobbet.
Men det är skönt för då kan jag gå och lägga mig tidigt ikväll och faktiskt komma upp imorgon.
ÄNYWAY, istället för att vara produktiv och lära mig en massa fakta om Burundi, så ska jag nog datornappa pappas bärbara dator och spela The Sims 3 resten av dagen.
Yes please!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0