whistle for the boys now don't be shy

Datum: 2009-09-02 | Tid: 07:39:50
Sitter här och är förundrad över mig själv.
Igår tänkte jag "Åh nej, jag måste gå upp jättetidigt imorgon (06:45 stod klockan på)", och ändå vaknar jag halv sex och är relativt pigg och klar i huvudet. Trots det så fortsätter jag sova tills klockan ringer och sen snoozar jag tre gånger så jag kommer upp 07:15, och nu är jag klar. Det enda jag har kvar det är att borsta tänderna, men eftersom jag fortfarande äter frukost (ett glas kräm) så är det ganska omöjligt att göra.

Jag hade aldrig trott att det skulle vara så enkelt för mig att komma upp på mornarna. Jag som inte ens kan säga sammanhängande meningar om jag inte fått vara vaken i minst en halvtimme innan jag pratar.


Tror det kan bli en rätt tråkig dag idag i skolan. Förutom Religion (♥♥♥♥) så har vi Textkommunikation på 2 timmar och 50 minuter, och efteråt min älskade religions så har vi konditionsträning UTOMHUS, och det kan ju bli grymt kul med tanke på att det regnar och är kallt. YES!
Lunchen blir god i alla fall. Hamburgare.






Kommentarer
Postat av: Sara

Wow Kim, impressive! Älska hamburgare :)

2009-09-02 @ 08:14:49
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0