Aupair-ansökan

Datum: 2010-02-22 | Tid: 22:28:21
håller på att läsa igenom allt som ska fixas innan jag får skicka iväg min färdiga ansökan..

"Application - Fyll i och maila in till oss!

Personligt brev - Skriv ett personligt brev på 1-2 sidor till din värdfamilj!

2st Childcare Reference Form - Be din referens fylla i och signera

1st Personal Reference Form - Be din referens fylla i och signera.

Medical History - Boka läkartid och be läkaren fylla i och signera samt stämpla.

Kopia på ditt körkort (om du har körkort) - Skicka en kopia på ditt körkort.

Kopia på ditt senaste pass

Polisregisterudtrag - bifogat i detta brev – fyll i och skicka till Rikspolisstyrelsen i Kiruna, se adress på blanketten. För mer information gå in på polisens hemsida www.polisen.se.

(See attached file: Polisregisterutdrag 442.1.pdf)

Foton - Minst 4 foton på dig tillsammans med barn. Maila in fotona till [email protected], maila gärna fler foton om du har.

Profilbild - Ett nytaget foto på dig själv i passfotostorlek som du sätter fast på framsidan i det personliga brevet i din ansökan. Glöm inte att se glad ut!"

Vill ha det här klart men samtidigt har jag en massa skoluppgifter att göra.. Måste även samla ihop 2999 kronor som ska betalas till förmedlingen.. Det går iofs snabbt men det krävs att jag verkligen sparar. Vill köpa min peace and love-biljett snart också. Börjar känna mig grymt stressad.
Dessutom kostar det att gå till läkarn och det kostar att fixa polisregisterutdrag. Och jag måste hitta bra referenser, jag har ju varit barnvakt åt krullis småsyrror så ska be Anette fylla i ett av formulären, men jag har ju liksom inte varit barnvakt åt fler på det sättet.. Jag har ju tagit hand om ett handbollslag, känner att det är en referens som borde duga, får fråga någon inom handbollen att fylla i. Men det stämmer dock inte in ordentligt på formuläret, man kanske får skriva in lite extra o förklara?
Sen behöver jag en personlig referens också, som inte får vara någon i min ålder och inte heller en familjemedlem. Vet inte vem jag ska ta..






p.s. fick ett mail från en mamma i texas idag.. jag vill ju inte åka till usa, men det var sjukt lockande.... NEJ jag ska till England, inte USA..

Kommentarer
Postat av: Hannan

OFTA INTE USA???:O det skulle vara fett nice ju!:P

2010-02-24 @ 13:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0