Äventyr

Datum: 2010-02-09 | Tid: 15:52:08
Jag och Robin var i centrum för han skulle ta ut pengar och sen köpa onyttigheter på Coop.
När han stod och tog ut pengar så var det en gammal man i rullstol som skulle igenom de där snurrande dörrarna och fastnade hela tiden, och sen när han skulle vända och åka in så gick det för långsamt och dörrarna började snurra vilket resulterade i att han i slow motion ramlade ner på marken.
Jag vet att det är synd och att det säkert gjorde ont och var jätteförnedrande när alla skulle hjälpa, men jag tyckte det var askul. Inte för att jag skrattade, jag var för chockad och rädd för att han hade gjort illa sig på riktigt, men sen när jag tänkte tillbaka på det i huvudet så insåg jag hur otroligt kul det egentligen var.

Juste, sen åkte bussen runt ett varv i granängsringen eftersom det kom en annan buss. Det var väldigt random och väldigt kul.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0