blöh

Datum: 2010-02-09 | Tid: 13:00:28
Trodde det skulle bli en till sömnlös natt. men icke, efter att ha sovit max två timmar de senaste två nätterna somnade jag av utmattning. Sov i fyra timmar sen gick det inte mer. Låg och stirrade i taket. Det värsta av allt är att om jag tänder lampan så är allt jag ser en massa minnen.. foton, saker... allting. Det finns i allt. Om jag luktar intensivt tror jag mig känna lukten av det, om jag lyssnar tillräckligt noga kan jag till och med höra det.

Det finns i allt. Ja, det är "det" nu. För det går inte att syfta på en människa längre, allt var bara en situation, en händelse.. och nu ett minne.

Nu ska jag till skolan.









Kommentarer
Postat av: Kim

:(

2010-02-09 @ 14:01:22
URL: http://kimilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0