Gleeavslut

Datum: 2010-02-26 | Tid: 00:39:09

Ja, jag grät och ja jag skämdes över att jag grät!
Men det var ju så fint!
(Har dock stört mig genom alla avsnitt hur deras lipsync är helt off sync när de sjunger)

Sucker for the romance!


Jag hatar att jag blir så insnöad på saker som jag gör, det är något jag vet att jag har fått från min kära pappa. När jag har bestämt mig för att göra något; kolla på en serie, lära mig något nytt, börja träna och äta rätt, då blir jag fett taggad i ett par veckor och sen tröttnar jag totalt.
Till exempel har jag inte kollat klart på Gossip Girl än och den serien började jag med för flera månader sen. Jag tappade helt enkelt intresset.
Har man tur, så är serierna så pass korta att jag hinner kolla klart på säsongen innan lusten göms i skuggan av något annat, mycket roligare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0