Ibland...

Datum: 2010-02-03 | Tid: 21:59:16
...önskar jag att det fanns en maskin man kunde koppla till hjärnan som skrev ner allt man tänkte på, förutsatt att det var i text och inte i bilder.
Varför?
Dels för att det skulle vara äckligt coolt att ha en sån, och därför att jag är för lat för att skriva på mina berättelser, fastän jag har så sjukt många idéer i huvudet som bara väntar på att komma ut.
Men jag orkar helt enkelt inte.

Det är skitirriterande. Men med den där maskinen skulle man bara behöva tänka på vad som skulle hända och helt plötsligt skulle det vara nerskrivet. Sen skulle man bara behöva sålla ut de dåliga delarna och vips - en bok!
Tänk om...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0