It's a broken hallelujah

Datum: 2010-02-03 | Tid: 11:01:10
Jag sov så himla dåligt i natt, jag lyckades försova mig.. Vi hade bestämt att klassen skulle mötas tio idag för att planera inför mösspåtagninen, men jag vaknade kvart i tio. Jag ringde Bella och sa att jag skulle bli sen, skyndade mig upp och gjorde mig i ordning, klockan tio stod jag med ytterkläderna på mig och då smsar bella och säger att jag måste försöka lägga in låten på ipoden. Så nu har jag suttit i 50 minuter och försökt hitta den och få ner den, det går inte bra.. Men nu håller den på och laddar iaf. Smsade Bella o frågade om jag skulle skita i låten o komma eller om jag skulle försöka fixa det, fick inget svar så jag bestämde mig för att fixa det och istället komma när skolan börjar. Jag har till och med satt igång itunes och tagit fram skrivboken, det betyder att beslutet är fast och kommer inte kunna ändras!
Måste försöka få i mig någon mat också.. Eller så handlar jag en macka i skolan, de är ju så goda!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0