OCD

Datum: 2010-02-04 | Tid: 14:27:23


Jag har kommit på att jag har tvångstankar. Inte så farligt som ett riktigt OCD-offer (nej inte obsessive cullen disorder...), men på ett sånt där lagom galet sätt.

Hur?

Jo, jag kan inte ha olästa mail i min inkorg varken på Facebook eller på vanliga mailen. Det har alltid varit viktigt för mig att kolla mina mail och ta bort dem som varit oviktiga istället för att bara låta dem vara.
Men för några dagar sen så fick jag ett mail som jag vägrade kolla på eftersom jag tyckte att innehållet var allt för löjligt för att ens uppmärksammas.
Men varje gång jag gick in på facebook och såg att det stod att jag hade ett oläst mail, så fick jag en klump i magen och var tvungen att kolla bort.
Idag gav jag vika, läste mailet och gjorde som hon sa.

Jag hatar mig själv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0