Bon matin

Datum: 2010-01-25 | Tid: 07:49:57
Helst av allt skulle jag vilja sova en timme eller två till, men ack, så går det icket!
Jag måste iväg till bussen om sex minuter, undt jag är inte riktigt klar med allt jag ska göra (som att packa väskan undt klä på mig ytterkläderna undt stänga garderoben)
Men men.
Idag blir det en lång dag, kantat av lektion efter lektion från 8:15 till...jag är inte riktigt säker på när vi slutar, men innan fyra i alla fall.

Fick precis reda på att Sara köpt sin Jamie T-biljett, så det blev en bra start på dagen. Chrippa var också sugen på att gå. MWAH

Nu måste jag kila undt fixa allt det där som jag sa att jag skulle fixa, så jag inte missar bussen undt därmed kommer försent till skolan undt inte får något studiebidrag den här månaden.

PEACE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0