Dagens konversation

Datum: 2010-01-15 | Tid: 16:50:48


Utanför rackethallen står jag, Kim och killarna och försöker bestämma vilka som ska få sitta i bilen och vilka som ska gå.

Någon: Den som har gått minst i sitt liv borde få gå!
Niklas: GOGGGE
Alla: Det är väl du i sånna fall Niklas!
Niklas: Fan.. Men Kim och Camilla är ju ett år yngre, så det lär ju vara dem!
Camilla: Vi har säkert gått mer än er allihopa tillsammans även fast vi är yngre
Kim: I alla fall hon!
Niklas: Det vet jag inte, jag var fan en livlig pojke när jag var liten.
Alla killar: (instämmande) Jag med!
Camilla: (lite efter alla andra) mm jag med!

*Alla tittar på mig och asgarvar*


Nu ska jag hoppa in i duschen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0