i'm in my room it's a typical tuesday night

Datum: 2010-01-14 | Tid: 16:13:56
fast nu är det ju torsdag...men ändå! (OCH HELG! mwahhaha)
Men rutinen är ändå den samma. Jag har faktiskt varit duktig och ägnat mig åt saker jag måste göra den här veckan..kantat med ca en timmes obscurespelande om dagen, för att ge mig själv en liten belöning och en push till att göra arbetet.
Jag har pluggat, och pluggat, och pluggat och nu ska jag plugga lite till då jag har tre uppgifter som ska vara inlämnade innan klockan 12 idag, samt 200 sidor kvar på en bok som ska vara klar på måndag, och då ska jag också ha skrivit en recension på den, så det är inte så mycket rolig fri tid som jag har.

Dessutom ska jag försöka fota en bild som förmedlar en känsla, och jag har en idé, men det kräver mycket pappersprasslande och slöseri på bra bokmatieral. Det kan gå!
Urgh!






Kommentarer
Postat av: yoana

Söt blogg:D hur e läget?

2010-01-14 @ 16:43:56
URL: http://yoanainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0