Jaja

Datum: 2010-01-19 | Tid: 16:26:43
Efter att jag under en engelskalektion hört två gånger att jag borde blogga mer så skriver jag ett helt värdelöst inlägg om absolut ingenting.

Bella sa: Du bloggar typ inget längre!
Kim svarade: Gör jag visste!

Camilla sa: Du måste blogga mer nu när jag bloggar så mycket!
Kim svarade: Jag orkar inte

Det luktar chips i datasalen och Camilla springer omkring som ett fån och löser mysteriet!
Det går inte så bra.

Snart är det dags att jobba, och jag ska köpa wienerbröd innan! MWAAH
Jag fick också bra betyg för min book review. Han sa att den var väl genomarbetad. Jag skrev inte alls ihop den på typ en halvtimme på måndagskvällen när jag inte hade något annat att göra för att slippa göra den...inte alls!

PEACE OUT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0